Sidevisninger den seneste måned

tirsdag den 16. juni 2015

Og vi har så AV i vores lår idag....

Vi vågnede kl. 05 i dag, en hel time senere end i går :-) Vi havde en grum fornemmelse af at vi ikke kunne strække vores ben, ej heller stå på dem. Vi mærkede i den grad vores lår fra stradbasserne igår.
Men vi vidste da at vi var i live.-)

Ud af køjen kom vi og fik spist morgenmad. Vi skulle mødes med Mary-Lou og Greg kl 8.30.

Første stop idag var Brandywine Falls. En lille vandretur ind til vandfaldet gjorde godt for benene, så kom der lidt gang i lårbasserne. Men hold da op hvor vi er brugte i dem.
Vi kom frem til vandfaldet, sikke en "larm". Det er vildt som sådan et vandfald kan bruse og larme. For søren det var flot og vildt. Man kan bare stå og kigge og kigge, man bliver bare ikke træt af at se på det. Vandfaldet er 70 meter højt.

Brandywine Falls

Der var så også lidt udsigt oppe ved vandfaldet

Efter vandfaldet kørte til til Riverside Trail. En tur på 5,5 km. Det lyder ikke af meget, men i det terræn er det pænt meget. Og ikke mindst når ens ben er ved at falde af ;-)

Det var en smuk tur langs floden, hvor vi flere steder stoppede op og nød udsigten.
Træerne stod meget tæt og det var svært at se igennem krattet, om der skulle stå en bjørn, eller noget andet spændende og se på os. Men jeg tror nu ikke der var nogen fare på færde.

Efter en rigtig god travetur var vi sultne og vi spise vores sandwich ved bilen.

Frokosttid

Herefter blev vi kørt til campingpladsen, hvor vi lige tog bad og pakkede autocamperen for at køre ned til Whistler. Når jeg skriver "pakke", er det jo fordi strøm, vand og afløb skal afmonteres.

Der skulle kigges butikker og hygges, inden vi skulle spise med Mary-Lou og Greg i deres hotellejlighed.

Vi fik set en masse dejlige butikker, men her er lidt dyrt - ikke som USA. Men vi fandt da en fed Peak Performance dunjakke til Kim, Den var en hel del billigere en derhjemme. En gave til Sabina fandt vi dag også og en bluse til mor her. Vi huskede også at købe det vi køber i hver by - en magnet.

Så var det hyggetid, og vi fandt en restaurant hvor vi kunne sidden i den skønne sol og få en øl og et glas vin.

Udsigt fra Whistler by

Så blev det spisetid, og vi gik til deres hotel for at lave mad. Ved 19.30 tiden sagde vi farvel og godnat. Vi bliver altså tidligt trætte. Både fordi vi vågner så tidligt, går nogle lidt hårde ture og ikke mindst suger indtryk til os. Og når man så er sammen med fremmede, så er man på 100% hele tiden.
Så hjem og "slå lejr" igen og falde til ro.

I morgen tjekker vi ud af Whistler, selv om vi sagtens kunne bruge flere dage her. Whistler er kanon hyggelig.

Vejret idag har været med høj sol, 27 grader og let vind.